:P

heeejjj !
Idag avr jag i skolan som sagt :)
SYSLÖJD OMG !
jag och jakke kom med menning försen
för vi ville slippa genomgången som omg ! -.-
Vi fick skäll av vår fröken hahah :P
vi fick sitta på en rast och skriva om skolkning
omg ? :S
jag och jakkkee skrev fett bigga bokstäver så att hela bladet
var fyllt !
heheh sen...........
Jag har bilder föer :)
jakke
jakke och carmen
awate
Kungfuuu :_)
jakke
awate och hanss tjej :P
jakkes och awates tjej
'
ja och awate :)'
NEMEN !
TJEENNA SNYGGING :P
heheh många !
awate jakke
awate chh jakke
awate jag jakke sara
haha jakke jag sara awate
jakjke jag sara awate
rummppaahh :)
sitter på awates rygg :)
fett lent ansikte xD
snygging xD
hehehehe :P <3
Aja det var alla bilder xD
herrå <3
//klaaudia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0