Hemma

Hej heej ! <3

E hemma för en timma sen !
HADE UTVÄCKLINGSSAMTAL -.-
OMG !! :o
SAAAAAAAAAAJK
allt gick bra:)
Hahhahah ..
Men aja idag i skolan hahah
alla skratta :P
Jag ramla på knäna och gled på en backe haha
som om jag skulle spela gitarr haahha . :P
SÅ jag fick ha jumpa byxor på meej :P

Hahahahahah


Vår klass brevväxlar med en klass
fråg göteborg :P
Hahah jag fick brevväxla med en tjeje och en kille
sebastian
och
marina
tro jag dom hette :P
Hela klassen fick skicka skol fotton
så att den dära killen bah
DU e ganska söt

JAG GARVA IGÄLL MEEEJ !
HJHAHAHA
:P
han fråga om fb och msn -.-

HAHA
men aja bloggar mer sen :*
Pöss pöss
 :love:

herrå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0