.

E klar nu med allt :) <3
Har packat min väska och såe :)
Sååå ska bara äta frukost åt ingentinag :P
pallla nte hehe -----
Aja vad ska man säga?
vi ska typ träfa nån på båteN?
nån kille som e i min ålder och hans lilla
syrra och hans mamma :p
PALLAR NTE ÅKA BÅT !
e fett rädd !
:
tänk om dt blir storm ?
i fredas smsa jag med
bartek han var på båten han bah
: dt äär fettt stor storm.
jag bah hahahah .
han bah omg klaudia jag åste på toa kräkas :P
jag bah eeuww !
Och plus jag har bil sjuka buss och båt :O
tänk om dtgungar på båten då kmr jag spyy näe
ammam ska ge meej tabletter  :)
Men sen när jag ska åka bil
i 11 timmar tyyp ? :O
ohh då kmr dt bli snyd om meeej ':(
kmr må illa hela tiden :(
men kmr tyyp sova hela tiden .
mamma kmr ge meej tabletter
och då kmr jag inte känna nått kmr sova ehhe :P
 aja bjuder på 2 bilder och 1 låtish `:P


mellANstadie fest !:) <3

heheh ja :P <3



Mohombi ft. Akon - Dirty Situation

PUSS :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0